Zarządzenia Kanclerza 2015

Zarządzenie nr 1/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 26 stycznia 2015 roku w sprawie ustalenia procentowych wskaźników premii dla administracyjnej kadry kierowniczej

Zarządzenie nr 2/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 26 stycznia 2015 roku w sprawie ustalenia procentowych wskaźników premii dla poszczególnych grup pracowników

Zarządzenie nr 3/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 05 marca 2015 roku w sprawie : przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w kasie głównej Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

Zarządzenie nr 4/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 11 marca 2015 roku w sprawie : przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w kasie głównej Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze.

Zarządzenie nr 5/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 14 kwietnia 2015 roku w sprawie : przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w kasie głównej Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

Zarządzenie nr 6/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 28 maja 2015 roku w sprawie: terminu dodatkowych dni wolnych od pracy dla pracowników nie będących nauczycielami akademickimi w roku 2015

Zarządzenie nr 7/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 17 lipca 2015 r. w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w kasie głównej Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

Zarządzenie nr 8/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 21 lipca 2015 w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych w Karkonoskiej Państwowej Szkole Wyższej w Jeleniej Górze
Załącznik 1
Załącznik 2

Zarządzenie nr 9/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 27 lipca 2015 w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji zbiorów bibliotecznych w Bibliotece i Centrum Informacji Naukowej im. Juliusza Słowackiego Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze.

Zarządzenie nr 10/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 20 października 2015 r. w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w kasie głównej Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

Zarządzenie nr 11/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 23 grudnia 2015 roku w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej w Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze
Załącznik 1
Załącznik 2

Zarządzenie nr 12/2015 Zarządzenie nr 12/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 23 grudnia 2015 roku w sprawie: określenia wysokości opłat za wynajem sal dydaktycznych w Karkonoskiej Państwowej Szkole Wyższej w Jeleniej Górze.

Zarządzenie nr 13/2015 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 23 grudnia 2015 roku w sprawie: określenia zasad dotyczących wynajmu i dzierżawy powierzchni nie wykorzystywanych na cele dydaktyczne w Karkonoskiej Państwowej Szkole Wyższej.

Podpisał: Webmaster KPSW
Dokument z dnia: 20.02.2015
Dokument oglądany razy: 3 838
Opublikował: Kacper Kaniewski
Publikacja dnia: 22.05.2020
 
wydruk z dnia: 21.12.2024 // nbip.kpswjg.pl