Zarządzenia Kanclerza 2017

Wersja archiwalna z dnia 12.10.2017

Zarządzenie nr 1/2017 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 05 stycznia 2017 roku w sprawie: ustalenia procentowych wskaźników premii dla pracowników nie będących nauczycielami akademickimi

Zarządzenie nr 2/2017 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 08 lutego 2017 r. w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w kasie głównej Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

Zarządzenie nr 3/2017 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 27 czerwca 2017 roku w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji zbiorów bibliotecznych w Bibliotece i Centrum Informacji Naukowej im. Juliusza Słowackiego Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze.

Zarządzenie nr 4/2017 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w kasie głównej Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

Zarządzenie nr 5/2017 Kanclerza Karkonoskiej Państwowej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze z dnia 11 października 2017 roku w sprawie terminu dodatkowych dni wolnych dla pracowników nie będących nauczycielami akademickimi w roku 2017

Podpisał: Webmaster KPSW
Dokument z dnia: 27.01.2017
Dokument oglądany razy: 651
Opublikował: Marcin Rajkowski
Publikacja dnia: 12.10.2017
 
wydruk z dnia: 3.05.2024 // nbip.kpswjg.pl